П.І.Б.

Назва теми із самоосвіти

Капрош О. М

Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання ІКТ в рамках діяльнісного підходу

Коваль С.К.

Використання інноваційних техноло­гій в освітньому процесі для підви­щення мо­тивації до навчання та яко­сті освіти

Комлєва О.М.

Розвиток комунікативної компетенції учнів середньої школи за допомогою сучас­них інноваційних технологій як невід’ємного компоненту реалізації комунікативно-діяльнісного підходу

 

Кулачек Н.В.

 

 

Використання інформацій­но-комп`ютерних  техно­логій у викла­данні англійсь­кої мови з метою виконання діяльнісного підходу

Максак О.М.

Використання ігрових при­йомів на початковому етапі вивчення англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

Сандак Л.В.

Формування творчих здібностей учнів середньої школи при вивченні англійської мови засобами інноваційних технологій як одного з аспектів реалізації діяльнісного підходу 

Ткаченко О.М.

Використання ІКТ та можливостей Інтернет на уроках англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

Шавлакова Н.О.

Використання Інтернет-ресурсів та різних форм роботи з комп’ютерними навчальними програмами з метою реалізації діяльнісного підходу

Цукило Т. О.

Використання ІКТ як засобу  підтри­мання мотивації до НД під час розви­тку мовлен­нєвої компе­тенції учнів на першому етапі навчання