План засідань ШМО вчителів англійської мови на 2018-2019 н.р.
№ п/п |
Заходи |
Строки |
Відповідальні |
|
ЗАСІДАННЯ №1 |
31.08.2018 |
Керівник ШМО |
1. |
Про планування роботи методичного об’єднання на 2018/2019 навчальний рік. |
|
Ткаченко О.М. |
2. |
Ознайомлення з новими нормативними актами, методичними рекомендаціями та іншими документами щодо викладання англійської мови згідно з новим Держстандартом. |
|
Ткаченко О.М. |
3. |
Про розгляд календарно-тематичного планування уроків англійської мови 1-11 класів та роботи з обдарованими учнями. Ознайомлення з навчальними програми та пояснювальними записками. |
|
Ткаченко О.М. |
4. |
Планування роботи ШМО над єдиною методичною темою «Реалізація діяльнісного підходу як складової нового Держстандарту шляхом впровадження інноваційних технологій» на 2018/2019 н.р. |
|
Ткаченко О.М. |
5. |
Про проведення тижнів педагогічної майстерності, графік відкритих уроків, позакласних заходів з предмету. |
|
Ткаченко О.М. |
6. |
Про реалізацію завдань НУШ. Про особливості викладання англійської мови в 1-х класах |
|
Коваль С.К. |
7 |
Про розгляд тематики індивідуальної методичної роботи із самоосвіти вчителів англійської мови у 2018-2019н.р. |
|
Ткаченко О.М. |
|
ЗАСІДАННЯ №2 |
Жовтень 4 тиждень |
Керівник ШМО |
1. |
Про підготовку та участь учнів у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови, інтелектуальних конкурсах. |
|
Сандак Л.В. |
2. |
Про участь у Тижні педагогічної майстерності. |
|
Ткаченко О.М. |
3. |
Про підготовку до педагогічної ради «Концепція патріотичного виховання» |
|
Ткаченко О.М |
4. |
Про впровадження інноваційних технологій в НВП та поширення досвіду вчителів із впровадження інновацій. |
|
Шавлакова Н.О. |
5. |
Вісті з курсів підвищення кваліфікації |
|
Кулачек Н.В. |
6 |
Результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти: - Використання ігрових прийомів на початковому етапі вивчення англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД - Використання ІКТ як засобу підтримання мотивації до НД під час розвитку мовленнєвої компетенції учнів на першому етапі навчання |
|
Максак О.М.
Цукило Т.О. |
|
ЗАСІДАННЯ №3 |
Січень ІІ тиждень |
Керівник ШМО |
1. |
Про виконання навчальних програм та стан успішності учнів за наслідками І семестру. Про календарно-тематичне планування на ІІ семестр. |
|
Ткаченко О.М |
2. |
Про підсумки участі учнів у ІІ етапі предметних олімпіадах, інтелектуальних конкурсах. |
|
Ткаченко О.М |
3. |
Про використання ІКТ в НВП. Використання веб-сайтів LearnEnglish та Premier Skills English (British Council) на уроках англійської мови |
|
Максак О.М. |
4. |
Про результати роботи ШМО вчителів англійської мови щодо підвищення професійної майстерності педагогів. Про проведення творчих звітів вчителів, які атестуються. |
|
Ткаченко О.М |
5. |
Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти: - Використання інформаційно-комп`ютерних технологій у викладанні англійської мови з метою виконання діяльнісного підходу - Формування творчих здібностей учнів середньої школи при вивченні англійської мови засобами інноваційних технологій як одного з аспектів реалізації діяльнісного підходу |
|
Кулачек Н.В.
Сандак Л.В.
|
|
ЗАСІДАННЯ №4 |
Березень 4 тиждень |
Керівник ШМО |
1. |
Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА/ЗНО в 2018/2019 н.р. |
|
Кулачек Н.В. |
2. |
Про підготовку до тематичної педагогічної ради: «Безперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогів в умовах реформування освіти НУШ» |
|
Цукило Т.О. |
3. |
Поповнення банку педагогічної скарбниці інноваційними педагогічними технологіями, друк у фахових виданнях. |
|
Коваль С.К. |
4 |
Про результати моніторингового дослідження професійної компетентності вчителів. |
|
Котляревська О.О. |
5. |
Вісті з курсів підвищення кваліфікації (обмін думками) |
|
Сандак Л.В. Ткаченко О.М |
6. |
Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти: - Використання ІКТ та можливостей Інтернету на уроках англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД - Використання Інтернет-ресурсів та різних форм роботи з комп’ютерними навчальними програмами з метою реалізації діяльнісного підходу |
|
Ткаченко О.М.
Шавлакова Н.О. |
|
ЗАСІДАННЯ №5 |
Травень 4 тиждень |
Керівник ШМО |
1. |
Про стан викладання іноземної мови в 2-х класах. |
|
Шатунова Г.М., заступник директора з НВР |
2. |
Про результати навчальних досягнень учнів за ІІ семестр і за рік. |
|
Ткаченко О.М. |
3. |
Про підсумки роботи ШМО за 2018/2019н.р. та планування роботи на наступний навчальний рік. |
|
Ткаченко О.М. |
4. |
Про результати професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною методичною тематикою: - Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання ІКТ в рамках діяльнісного підходу - Використання інноваційних технологій в освітньому процесі для підвищення мотивації до навчання та якості освіти |
|
Капрош О.М.
Коваль С.К. |
План засідань ШМО вчителів англійської мови на 2016-2017н.р.
№ п/п |
Заходи |
Форма проведення |
Відповідальні |
|
ЗАСІДАННЯ №1 |
31/08/2017 |
|
1. |
Про планування роботи ШМО над єдиною методичною темою «Реалізація діяльнісного підходу як складової нового Держстандарту шляхом впровадження інноваційних технологій» на 2017-2018н.р. та планування роботи методичного об’єднання на 2017/2018 н. р. |
Обговорення |
Голова ШМО |
2. |
Про Концепцію освіти «Нова українська школа», методичні рекомендації та інші документи щодо викладання іноземної мови в 2017-2018н.р. згідно з новим Держстандартом. Про особливості викладання предмету в 9 класі |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
3. |
Про нові навчальні програми та пояснювальні записки щодо вивчення іноземної мови. |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
3 |
Про розгляд календарно-тематичного планування уроків англійської мови 1-11 класів та роботи з обдарованими учнями: особливості календарно-тематичного планування в 5-9 класах згідно нової програми. |
Розгляд обговорення |
Голова ШМО |
4 |
Про проведення тижнів педагогічної майстерності, графік відкритих уроків, позакласних заходів з предмету. |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
5 |
Про проведення предметних тижнів. |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
|
|
|
|
|
ЗАСІДАННЯ №2 |
Жовтень 4 тиждень |
|
1. |
Про підготовку учнів до участі в І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, інтелектуальних конкурсів |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
2. |
Про участь у тижні педагогічної майстерності. |
Обговорення |
Голова ШМО |
3. |
Про підготовку до педагогічної ради «Програма розвитку ЕНВК №5» |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
4. |
Про підсумки розвитку професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною тематикою: - Використання інформаційно-комп`ютерних технологій у викладанні англійської мови з метою виконання діяльнісного підходу - Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання ІКТ в рамках діяльнісного підходу |
Доповідь |
Кулачек Н.В.
Капрош О.М. |
|
ЗАСІДАННЯ №3 |
Січень ІІ тиждень |
|
1. |
Про виконання навчальних програм та стан успішності учнів за наслідками І семестру. Про календарно-тематичне планування на ІІ семестр. |
Розгляд обговорення |
Голова ШМО |
2 |
Про підсумки участі учнів у ІІ етапі предметних олімпіадах, інтелектуальних конкурсах. |
Доповідь |
Голова ШМО |
3 |
Про поповнення електронної бази навчального електронного контенту, що використовується вчителями в НВП |
Обговорення |
Голова ШМО |
|
Про впровадження ІКТ технологій в НВП. Про результати дистанційного навчання на курсах Excel |
Аналіз |
Сандак Л.В. |
4 |
Вісті з курсів підвищення кваліфікації
|
Обмін думками |
Коваль С.К. |
5 |
Про підсумки розвитку професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною тематикою: - Використання ІКТ та можливостей Інтернет на уроках англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД - Розвиток комунікативної компетенції учнів середньої школи за допомогою сучасних інноваційних технологій як невід’ємного компоненту реалізації комунікативно-діяльнісного підходу - Використання діяльнісного підходу при формуванні комунікативної компетенції учнів середньої школи за допомого сучасних інноваційних технологій |
Доповідь |
ТкаченкоО.М.
Комлєва О.М.
Сандак Л.В.
|
|
ЗАСІДАННЯ №4 |
Березень 3 тиждень |
|
1. |
Про поповнення банку педагогічної скарбниці інноваційними педагогічними технологіями, друк у фахових виданнях. |
Обговорення |
Голова ШМО |
2 |
Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА в 2017-2018 н. р. |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
3. |
Про підготовку до тематичної педради «Наступність між початковою та середньою школою як запорука успішної соціальної та емоційно-вольової адаптації п’ятикласників». |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
4. |
Про проведення фестивалю педагогічної майстерності та проведення творчих звітів вчителів, які атестуються. |
Обговорення |
Сандак Л.В. |
5. |
Про результати моніторингового дослідження професійної компетентності вчителів. |
Аналіз моніторингу |
Котляревська О.О. |
6. |
Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою із самоосвіти: - Використання Інтернет-ресурсів та різних форм роботи з комп’ютерними навчальними програмами з метою реалізації діяльнісного підходу - Використання інноваційних технологій в освітньому процесі для підвищення мотивації до навчання та якості освіти |
Доповідь |
Шавлакова Н.О.
Коваль С.К. |
|
ЗАСІДАННЯ №5 |
Травень 4 тиждень |
|
1. |
Про результати навчальних досягнень учнів за 2017-2018 н.р. |
Ознайомлення |
Ткаченко О.М. |
2 |
Про стан викладання іноземної мови в 1-2-х класах. |
Ознайомлення |
Голова ШМО |
2. |
Про підсумки роботи ШМО за 2017-2018 н.р. та підготовку до творчого звіту роботи ШМО. |
Обговорення |
Голова ШМО |
3. |
Про результати участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних конкурсах протягом навчального року |
Обговорення |
Коваль С.К. |
4. |
Про діяльність вчителів ШМО над підвищенням власного рівня ІКТ-компетентності в рамках діяльності закладу як опорного |
Обмін досвідом |
Вчителі ШМО |
5. |
Про результати професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною методичною тематикою: - Використання ігрових прийомів на початковому етапі вивчення англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД - Використання ІКТ як засобу підтримання мотивації до НД під час розвитку мовленнєвої компетенції учнів на першому етапі навчання |
Практичне заняття |
Максак О.М.
Цукило Т. О. |