План засідань ШМО вчителів англійської мови на 2018-2019 н.р.

 

 

№ п/п

Заходи

Строки

Відповідальні

 

ЗАСІДАННЯ №1

31.08.2018

Керівник ШМО

1.

Про  планування роботи методичного об’єднання на 2018/2019 навчальний рік.

 

Ткаченко О.М.

2.

Ознайомлення з новими нормативними актами, методичними рекомендаціями та іншими документами щодо викладання англійської мови згідно з новим Держстандартом.

 

Ткаченко О.М.

3.

Про розгляд  календа­рно-тематич­ного планування уроків анг­лійської мови  1-11 кла­сів та роботи з обдарованими учнями. Ознайомлення з  навчальними програми та пояснювальними записками.

 

Ткаченко О.М.

4.

Планування роботи ШМО над єдиною методичною темою «Реалізація діяльнісного підходу як складової нового Держстандарту шляхом впровадження інноваційних технологій» на 2018/2019 н.р.

 

 

Ткаченко О.М.

5.

Про проведення тижнів педагогічної майстерності, графік  відкритих уроків, позакласних заходів з предмету.

 

Ткаченко О.М.

6.

Про реалізацію завдань НУШ. Про особливості викладання англійської мови в 1-х класах

 

Коваль С.К.

7

Про розгляд тематики індивідуальної методичної роботи із самоосвіти вчителів англійської мови у 2018-2019н.р.

 

Ткаченко О.М.

 

ЗАСІДАННЯ №2

Жовтень

4   тиждень

Керівник ШМО

1.

Про підготовку та участь учнів у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови, інтелектуальних конкурсах.

 

Сандак Л.В.

2.

Про участь у Тижні педагогічної майстерності.

 

Ткаченко О.М.

3.

Про підготовку до педагогічної ради  «Концепція патріотичного виховання»

 

Ткаченко О.М

4.

Про впровадження інноваційних технологій в НВП та поширення досвіду вчителів із впровадження інновацій.

 

Шавлакова Н.О.

5.

Вісті з курсів підвищення кваліфікації

 

Кулачек Н.В.

6

Результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти:

-         Використання ігрових при­йомів на початковому етапі вивчення англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

-         Використання ІКТ як засобу  підтри­мання мотивації до НД під час розви­тку мовлен­нєвої компе­тенції учнів на першому етапі навчання

 

 

 

Максак О.М.

 

 

 

Цукило Т.О.

 

ЗАСІДАННЯ №3

Січень

ІІ тиждень

Керівник ШМО

1.

Про виконання навчальних програм та стан успішності учнів за наслідками І семе­с­тру. Про календарно-тематичне планування на ІІ се­местр.

 

Ткаченко О.М

2.

Про підсумки участі учнів у ІІ етапі  предметних    олімпіадах, інтелектуальних конкурсах.

 

Ткаченко О.М

3.

Про використання ІКТ в НВП. Використання веб-сайтів LearnEnglish та  Premier Skills English (British Council) на уроках англійської мови

 

Максак О.М.

4.

Про результати роботи ШМО вчителів англійської мови щодо  підвищення професійної майстерності педагогів. Про проведення творчих звітів вчителів, які атестуються.

 

Ткаченко О.М

5.

Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти:

- Використання інформацій­но-комп`ютерних  техно­логій у викла­данні англійсь­кої мови з метою виконання діяльнісного підходу

- Формування творчих здібностей учнів середньої школи при вивченні англійської мови засобами інноваційних технологій як одного з аспектів реалізації діяльнісного підходу

 

 

 

Кулачек Н.В.

 

 

Сандак Л.В.

 

 

   ЗАСІДАННЯ №4

Березень

4 тиждень

Керівник ШМО

1.

Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА/ЗНО в 2018/2019 н.р.

 

Кулачек Н.В.

2.

Про підготовку до тематичної педагогічної ради: «Безперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогів в умовах реформування освіти НУШ»

 

Цукило Т.О.

3.

Поповнення банку педагогічної скарбниці інноваційними педагогічними технологіями, друк у фахових виданнях.

 

Коваль С.К.

4

Про результати моніторингового дослідження професійної компетентності вчителів.

 

Котляревська О.О.

5.

Вісті з курсів підвищення кваліфікації (обмін думками)

 

Сандак Л.В.

Ткаченко О.М

6.

Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою самоосвіти:

-  Використання ІКТ та можливостей Інтернету на уроках англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

-  Використання Інтернет-ресурсів та різних форм роботи з комп’ютерними навчальними програмами з метою реалізації діяльнісного підходу

 

 

 

Ткаченко О.М.

 

 

 

Шавлакова Н.О.

 

   ЗАСІДАННЯ №5

Травень

4 тиждень 

Керівник ШМО

1.

 Про стан   викладання іноземної мови в 2-х класах.

 

Шатунова Г.М., заступник директора з НВР

2.

Про результати навчальних досягнень учнів   за ІІ семестр і за рік.

 

Ткаченко О.М.

3.

Про підсумки роботи ШМО за 2018/2019н.р. та планування роботи на наступний навчальний рік.

 

Ткаченко О.М.

4.

Про результати професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною методичною тематикою:

 - Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання ІКТ в рамках діяльнісного підходу

- Використання інноваційних техноло­гій в освітньому процесі для підви­щення мо­тивації до навчання та яко­сті освіти

 

 

 

 

Капрош О.М.

 

 

Коваль С.К.

План засідань ШМО вчителів англійської мови на 2016-2017н.р.

 

 

№ п/п

Заходи

Форма

проведення

Відповідальні

 

ЗАСІДАННЯ №1

31/08/2017

 

1.

 Про планування роботи ШМО над єдиною мето­дич­ною темою «Реалізація діяльнісного підходу як складової нового Держстандарту шляхом впро­вадження інноваційних технологій» на 2017-2018н.р. та планування роботи методичного об’єднання на 2017/2018 н. р.

Обговорення

Голова ШМО

2.

Про Концепцію освіти «Нова українська школа», методичні рекомендації та інші документи щодо викладання іноземної мови в 2017-2018н.р. згідно з новим Держстандартом. Про особливості викладання предмету в 9 класі

Ознайомлення

Голова ШМО

3.

Про нові  навчальні програми та пояснювальні записки щодо вивчення іноземної мови.

Ознайомлення

Голова ШМО

3

Про розгляд  календа­рно-тематич­ного планування уроків анг­лійської мови  1-11 кла­сів та роботи з обдарованими учнями: особливості календарно-тематичного планування в 5-9 класах згідно нової програми.

Розгляд

обговорення

Голова ШМО

4

Про проведення тижнів педагогічної майстерності, графік  відкритих уроків, позакласних заходів з предмету.

Ознайомлення

Голова ШМО

5

Про проведення предметних тижнів.

Ознайомлення

Голова ШМО

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №2

Жовтень

4 тиждень

 

1.

Про підготовку учнів до участі в І етапу Всеук­ра­їнських учнівських олімпіад, інтелектуальних конкурсів

Ознайомлення

Голова ШМО

2.

Про участь у  тижні педагогічної майстерності.

Обговорення

Голова ШМО

3.

Про підготовку до педагогічної ради «Програма розвитку ЕНВК №5»

Ознайомлення

Голова ШМО

4.

Про підсумки розвитку професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною тематикою:

-         Використання інформацій­но-комп`ютерних  техно­логій у викла­данні англійсь­кої мови з метою виконання діяльнісного підходу

-         Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання ІКТ в рамках діяльнісного підходу

 

 

 

Доповідь

 

 

 

Кулачек Н.В.

 

 

 

Капрош О.М.

 

ЗАСІДАННЯ №3

Січень

ІІ тиждень

 

1.

Про виконання навчальних програм та стан успішності учнів за наслідками І семе­с­тру. Про календарно-тематичне планування на ІІ се­местр.

Розгляд

обговорення

Голова ШМО

2

Про підсумки участі учнів у ІІ етапі  предметних    олімпіадах, інтелектуальних конкурсах.

Доповідь

Голова ШМО

3

Про поповнення електронної бази навчального електронного контенту, що використовується вчителями в НВП

Обговорення

Голова ШМО

 

Про впровадження ІКТ технологій в НВП. Про результати дистанційного навчання на курсах Excel

Аналіз

Сандак Л.В.

4

Вісті з курсів підвищення кваліфікації

 

Обмін думками

Коваль С.К.

5

Про підсумки розвитку професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною тематикою:

-         Використання ІКТ та можливостей Інтернет на уроках англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

-         Розвиток комунікативної компетенції учнів середньої школи за допомогою сучас­них інноваційних технологій як невід’ємного компоненту реалізації комунікативно-діяльнісного підходу

-         Використання діяльнісного підходу при формуванні комунікати­вної компе­тенції учнів середньої школи за до­помого сучасних інноваційних техно­логій

 

 

 

Доповідь

 

 

 

ТкаченкоО.М.

 

 

 

Комлєва О.М.

 

 

 

 

Сандак Л.В.

 

 

 

 

 

ЗАСІДАННЯ №4

Березень

3 тиждень

 

1.

Про поповнення банку педагогічної скарбниці інно­ваційними педагогічними технологіями, друк у фахових виданнях.

Обговорення

Голова ШМО

2

Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА в 2017-2018 н. р.

Ознайомлення

Голова ШМО

3.

Про підготовку до тематичної педради «Наступність між початковою та середньою школою як запорука успішної соціальної та емоційно-вольової адаптації п’ятикласників».

Ознайомлення

Голова ШМО

4.

Про проведення фестивалю педагогічної майстерності та проведення творчих звітів вчителів, які атестуються.

Обговорення

Сандак Л.В.

5.

Про результати моніторингового дослідження професійної компетентності вчителів.

Аналіз моніторингу

Котляревська О.О.

6.

Про результати роботи вчителів над індивідуальною методичною темою із самоосвіти:

-         Використання Інтернет-ресурсів та різних форм роботи з комп’ютерними навчальними програмами з метою реалізації діяльнісного підходу

-         Використання інноваційних техноло­гій в освітньому процесі для підви­щення мо­тивації до навчання та яко­сті освіти

 

 

Доповідь

 

 

Шавлакова Н.О.

 

 

Коваль С.К.

 

ЗАСІДАННЯ №5

Травень

4 тиждень 

 

1.

 Про результати навчальних досягнень учнів   за 2017-2018 н.р.

Ознайомлення

Ткаченко О.М.

2

Про стан   викладання іноземної мови в 1-2-х класах.

Ознайомлення

Голова ШМО

2.

Про підсумки роботи ШМО за 2017-2018 н.р. та підготовку до  творчого звіту роботи ШМО.

Обговорення

Голова ШМО

3.

Про результати участі учнів в олім­піадах, інте­лек­туальних конку­рсах протягом навчального року

Обговорення

Коваль С.К.

4.

Про діяльність вчителів ШМО   над підвищенням власного рівня ІКТ-компетентності  в рамках діяльності за­кладу як опорного

Обмін досвідом

Вчителі ШМО

5.

Про результати професійної самоосвіти вчите­лів згідно з індивідуальною методичною тема­тикою:

-         Використання ігрових при­йомів на початковому етапі вивчення англійської мови з метою реалізації діяльнісного підходу до НД

-         Використання ІКТ як засобу  підтри­мання мотивації до НД під час розви­тку мовлен­нєвої компе­тенції учнів на першому етапі навчання

Практичне заняття

 

 

 

Максак О.М.

 

 

 

Цукило Т. О.